echo24 echo24
536
BLOG

https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1078782,slowo-do-blogera-siukum-balala-w-sprawie-prawdz

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 18


Motto: Pierwotnym celem wolności słowa była wolność głoszenia swojego postrzegania prawdy widzianej z różnych perspektyw. Z czasem nastąpiła demoralizacja wolności słowa, która doprowadziła do  przyzwolenia na kreację opisów rzeczywistości niezgodnych z prawdą (Jadwiga Magnuszewska)

A teraz do rzeczy.

Pytacie Państwo, co to za dziwaczny tytuł?

Już wyjaśniam.

To jest fragment linku (cały link nie mieści się w limicie znaków) do mojej notki pt. „Słowo do blogera @Siukum Balala w sprawie „prawdziwej polityki  ”” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1078782,slowo-do-blogera-siukum-balala-w-sprawie-prawdziwej-polityki , którą Administratorzy S24 zamietli dziś rano pod dywan, celem uniemożliwienia mi polemiki z blogerem @Siukum Balala.

Proszę tedy administrację S24 o odwieszenie i zamieszczenie na SG wymienionej wyżej notki mojego autorstwa, do której odwołuje się bloger @Siukum Balala w opublikowanej przed kilkunastoma minutami notce pt. "Polemika ze sznurowadłem blogera Echo 24 " - vide: https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/1078835,polemika-ze-sznurowadlem-blogera-echo24 .

Dalsze ukrywanie mojej polemicznej notki ( https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1078782,slowo-do-blogera-siukum-balala-w-sprawie-prawdziwej-polityki ) oraz niezamieszczenie jej na SG będę traktował, jako tłumienie wolności słowa i prawa do polemiki na Salonie24.

Bo jest z gruntu nieuczciwe i niezgodne z etosem dziennikarskim, że notka blogera @Siukum Balala ukazuje się na SG, zaś bloger @Echo24 nie ma praktycznie żadnych możliwości z nią polemizować, gdyż Administracja S24 z premedytacją zamiata jego polemiczne notki pod dywan.

Przykro mi to pisać, lecz sprawę traktuję jako przepraszam za wyrażenie oportunistyczne dziadostwo Salonu24.

Na temat postępowania blogera @Siukum Balala nie będę się rozwodził, bo mi wstyd za niego, gdyż to było nie było Polak.

Pozdrawiam,

Krzysztof Pasierbiewicz (Echo 24)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości