echo24 echo24
657
BLOG

Prośba do Redakcji Salonu24

echo24 echo24 Społeczeństwo Obserwuj notkę 38

Dziś o godzinie 16.44 opublikowałem na Salonie24 notkę pt. „Słowo na Dzień Kobiet ” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1117837,slowo-na-dzien-kobiet , którą Administratorzy Salonu24 zamietli pod dywan znacząco utrudniając tym samym jej przeczytanie potencjalnym czytelnikom.

Chciałbym tedy spytać Szanowną Redakcję Salonu24, dlaczego Państwo tak postępujecie? Przecież kosztem wielu ofiar wywalczyliśmy sobie demokrację i wolność słowa. Boicie się Państwo czegoś? Chcecie się komuś przypodobać? Co jest tego rzeczywistym powodem? Konformizm? Oportunizm? Serwilizm?

Jeśli zaś były jakieś inne powody tej cenzury, to uprzejmie proszę o krótkie wyjaśnienie, co złego, bądź obraźliwego lub niezgodnego z prawdą w mojej ukrytej notce napisałem?

Przecież uczciwie napisałem szczerą prawdę, o tym, czym różni się polski Kościół Katolicki doby polskiego papieża Karola Wojtyły i prymasa tysiąclecia Stefana Wyszyńskiego, od polskiego KK w czasie rządów prezesa Jarosława Kaczyńskiego i abpa Marka Jędraszewskiego. 

A napisałem tę notkę w trosce o Polskę i jej przyszłe losy, bo mi zależy na tym, w jakim kraju będą żyły nasze dzieci.

Więc pragnę zapytać, czy publikowanie prawdy na Waszym portalu jest już zabronione? Jeśli tak, to miejcie Państwo odwagę powiedzieć czytelnikom Waszego portalu internetowego, co u Was wolno pisać, a co jest zabronione?

Ja się broń Boże na nic nie uskarżam, bo to Wasz portal i możecie zarządzać notkami podług Waszej woli.

Ale w Waszym logo stoi wyraźnie napisane:

                                                                                               "Salon24 - otwarty na dyskusję”

A jednak znacząco utrudniliście Państwo dyskusję, bo zamiatając rzeczoną notkę pod dywan ukryliście Państwo przed czytelnikami mojego blogu moje pełne atencji i szacunku słowa o polskim papieżu Janie Pawle II i prymasie tysiąclecia Stefanie Wyszyńskim, co mnie bardzo dotknęło, a nawet zwyczajnie po ludzku zabolało, - jako polskiego obywatela, niezależnego blogera oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa, polskiego patriotę i katolika.

W oczekiwaniu na odpowiedź na moje pytanie pozdrawiam,

z poważaniem,

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla państwa polskiego)

Post Scriptum

UWAGA! Dla porządku informuję, że po napisaniu niniejszej notki Admini wymietli jednak moją poprzednią notkę spod dywanu - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1117837,slowo-na-dzien-kobiet dodając jej drugi człon tagu klasyfikacji tematycznej [Społeczeństwo - Kościół]

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo