echo24 echo24
3439
BLOG

Kogo z PiS-u zaprosiłbym do domu na Wigilię?

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 97

Portal internetowy Salon24 news – vide: https://www.salon24.pl/newsroom/961157,rekonstrukcja-rzadu-morawieckiego-oto-nowe-twarze-w-gabinecie-pis informuje :

Rekonstrukcja rządu Morawieckiego (…) Z rządu odeszła Teresa Czerwińska - od kilku miesięcy spekulowano, że urzędniczka ma złożyć dymisję na ręce Morawieckiego. Według nieoficjalnych informacji, była szefowa resortu finansów nie zgadzała się z ogromnym transferem pieniędzy na socjalne obietnice PiS…

Mój komentarz:

Znajomy, który wiedział, że jesienią 2015 głosowałem na Prawo i Sprawiedliwość zadał mi niedawno cierpko drwiące pytanie:

Krzysiek! Skoro głosowałeś na PiS to powiedz mi, tylko szczerze, kogo z partii Jarosława Kaczyńskiego zaprosiłbyś w tym roku do siebie do domu na Wigilię?

Mocno skonfundowany odpowiedziałem mu uczciwie, że po tym, co władze dobrej zmiany zrobiły z Sejmu, Senatu i Telewizji Publicznej, od której doktrynerzy Edwarda Gierka mogliby się ewentualnie uczyć, jak się robi propagandę sukcesu mając Polaków za użytecznych idiotów, - nie widzę nikogo w partii Jarosława Kaczyńskiego, z kim chciałbym spożyć wigilijną kolację.

A kiedy kolega dopytał, dlaczego, odpowiedziałem mu, że od jakiegoś czasu PiS stał się dla mnie partią etycznie antyestetyczną.

Jednakże, po dzisiejszym odejściu z rządu Morawieckiego pani minister Teresy Czerwińskiej zmieniłem zdanie i jeśli tylko zechciałaby, byłbym niepomiernie zaszczycony, gdyby moje zaproszenie na Wigilię przyjęła ta właśnie, moim zdaniem, jak dotąd jedyna w PiS-ie, bez reszty zacna, prawa, przytomna, odważna i uczciwa ministra, - przed którą chylę moją siwą głowę z najwyższym dla Niej szacunkiem.

Powiem więcej. Jeśli pani Ministra przyjęłaby moje zaproszenie, to w modlitwie poprzedzającej wigilijną kolację poprosiłbym Pana Boga, że jeśli PiS wygra październikowe wybory, to Boże broń Polskę! - by nie była to wygrana z większością konstytucyjną.

Dlaczego?

Kumaci wiedzą!

Krzysztof Pasierbiewicz ( em. nauczyciel akademicki, niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Szanowni Państwo! Dbając o higienę zdrowia mojego oraz Gości mojego blogu, od dnia wyborów przyjąłem zasadę , że merytorycznie będę odpowiadał wyłącznie na sensowne komentarze. Zaś komentarze namolne i niedorzeczne, będę kwitował formułką: "Następny, proszę!". Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź znieważyć, ale man już swoje lata i szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się oszołomionymi komentatorami, którzy za każdym razem piszą to samo, a co gorsze zawsze wiedzą lepiej. Licząc na okazanie zrozumienia serdecznie Państwa pozdrawiam.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka