Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
137
BLOG

Kulinarna mapa Polski

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Kicha z tą nową knajpą warszawską. Ktoś się nie postarał. Szukałam i szukałam, ale ani strony netowej, ani fejsbuka... A ja bym chciała wiedzieć co tam można zjeść, jakie są stoły, krzesła, ogólnie wystrój, menu, czy można zarezerwować salę na imprezę, przeczytać coś o kwalifikacjach szefa kuchni... Póki co nie zarzuca mnie do Stolicy, ale kto wie, może bym i zajrzała, ale po co mam się głodna i nieświadoma szwendać po mieście, jeśli tam można tylko poczytać ścienne obrazki.

Jak nic niedługo zaczną gonić w piętkę i wezwą Gesslerową na rewolucje... no chyba, że od razu uderzą do Gordona Ramseya.

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości