Chuck U. Farlie Chuck U. Farlie
66
BLOG

PŻ#10 Babymetal - Gimme Chocolate

Chuck U. Farlie Chuck U. Farlie Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

image
(Zdjęcie z: https://www.loudersound.com/features/the-10-best-babymetal-songs-of-all-time)

Nie pamiętam za bardzo, jak trafiłem na Babymetal. Zapewne przypadkiem, gdzieś w głębinach Youtube'a. Pamiętam za to, że pierwszą piosenką tego japońskiego zespołu była właśnie "Gimme Chocolate", którą wrzucam dziś do mojej plejlisty. Od początku spodziewałem się, że może to być coś dziwnego - w końcu to Japonia. Jednak nie spodziewałem się tego, co miałem usłyszeć i zobaczyć. Po pierwsze metalowy walec od pierwszych sekund utworu, który mnie rozjechał. Po prostu ściana dźwięku, a do tego trzy japońskie dziewuszki tańczące do tej ciężkiej muzy, śpiewające o słabości do czekolady. A to wszystko doprawione jeszcze melodyjnym refrenem, melodyjnymi przejściami wokalnymi i dziką solówą gitarową. Kozacko też wypadł zespół przebrany za jakieś szkieletory. Od tego momentu wiedziałem już, że będę lubił Babymetal. Na pewno pojawią się nie raz w mojej plejliście. Ale dziś "Gimme Chocolate"!!!



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura