simplenati simplenati
570
BLOG

Zawsze idź za głosem serca

simplenati simplenati Kultura Obserwuj notkę 12

To jest tekst z "haczykiem" ma swoje "drugie dno" spróbujcie je znaleść, miłej zabawy:)

Kochaj, kochaj ponad wszystko! Och, to tak piękne! Co więcej mogę chcieć od życia? Huśtam się z Tobą na huśtawce uczuć. A jak spadniemy? Ja nie bedę żałowała niczego. Idź zawsze za głosem serca. Rośnie we mnie namiętność, która mnie ogarnia. Ów stan jest nadwyraz ekscytujący! Bo to chodzi o Ciebie. Chodz więc ze mną, tam gdzie chcemy iść obie. Och, tak bardzo tego chcemy! Co mi dasz i co ja dam Tobie. Huśtawka znów się zachuśtała:) Coraz bardziej i bardziej! Ekstaza!! Super!  Zawsze, zawsze niech tak będzie, zróbmy to jeszcze raz:)

 

 

Natalia Bożena Gil

simplenati
O mnie simplenati

Jestem prosta.jak świeci słońce to się cieszę,a jak pada deszcz to mi smutno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura