sine sine
121
BLOG

Genderowe Złote Gody

sine sine Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Normalne – bardzo przepraszam, chciałem oczywiście powiedzieć, heteroseksualne – pary małżeńskie obchodzą kolejne rocznice swoich ślubów.

Od groma jest tych rocznic. W linkowanym kompendium (https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/593536,rocznice-slubu-jakie-gody-rocznice-slubu-znaczenie-jakie-sa-nazwy-zlote-gody.html) naliczyłem ich prawie 30. 

Starzeją się ludziska, a im są starsi, im dłużej trwa małżeństwo, tym rzadziej rocznicowe gody przypadają.  

No ale o srebrnych (25 lat pożycia), złotych (50 lat), czy diamentowych (75 lat) to chyba każdy słyszał?  

Ja sam dożyłem prawie perłowych (30 lat). Piszę prawie, bo Żona mi zmarła miesiąc przed tą rocznicą.  

Coraz rzadziej zdarzają się normalne – przepraszam, chciałem oczywiście powiedzieć, heteroseksualne – pary małżeńskie, z kilkunastoletnim lub kilkudziesięcioletnim stażem. Ale nadal się zdarzają.  

A teraz, Szanowne Koleżeństwo Wszystkich Aktualnie Nazwanych Płci, chciałbym zapytać, jak to u Was jest z tymi godami? Srebrnych ktoś dożył ;-)))?  

​​​​​

sine
O mnie sine

Nic ciekawego

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo