pixabay
pixabay
Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
36
BLOG

Pióro >>> chwila z poezją,,,

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Pióro może być łagodne (puszyste), ale i cięte (ostre). Ważne, by w odpowiedniej chwili puszyste wyostrzyć lub cięte ułagodzić. Okoliczności opisywane potrzebują rozmaitych środków wyrazu.

Wyruszyłam w niebanalną podróż z osobistym piórem.
Nie znam końca tej podróży i chyba to dobrze?
Kiedyś koniec zapisze się sam, a może inni spróbują go zapisać? Za mnie, może dla mnie?
Wolę jednak myśleć, że wciąż jestem w środku. 

Pióro. Jedno? Więcej niż jedno?
Atrament jak krew.
Wciąż płynie... 

© Irena Ewa Idzikowska,
29 stycznia 2020 r. 



Nutka… >>> Maja Kraft i Moje skrzydła

„Skrzydła są po to, by się wzbić…”



Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura