pixabay
pixabay
Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska
72
BLOG

Uśpij >>> chwila z poezją,,,

Irena Ewa Idzikowska Irena Ewa Idzikowska Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Zanim ukaże się najnowszy tomik poezji autorskiej pt.„Oparta o niewypowiedziane”, sięgam do książki poetyckiej, którą nazwałam „Echo w bursztynie”... Wydałam ją w roku 2017 pod pseudonimem Rena Starska. Wyjątkowa i (jestem tego pewna) przełomowa pozycja w mojej twórczości. Sięgam do zbioru po wiersz... 
Zapraszam na chwile z moją Poezją...



Uśpij

uśpij sny niespokojne
ukołysz niepokornego ducha
uśpij krzyk - nie chcę go słyszeć
uratuj resztki nadziei wiążąc niteczki
namaluj sen barwą letnich łąk
naucz sączyć łyczkami cierpliwość
namaluj naręcze bzów - niech sen pachnie
nie odchodź za szybko chcę widzieć chociaż cień
uśpij - bzów zapach
naucz - ducha cierpliwości
uratuj - niteczki nadziei we mnie
nie odchodź - tylko uśpij sny niespokojne

© Irena Ewa Idzikowska





Na spokojną lekko senną podróż... nutka...
Jessie Buckley - Boulder to Birmingham




„Mam nadzieję, że odnajdziesz radość w rzeczach wielkich,
ale też i w małych takich jak kwiat, piosenka, motyl na dłoni...” -

/Ellen Levine/


_________________________________
Fotografia: Free Licence Pixabay

Kilka słów o mnie znajdziecie m.in na blogu autorskim >>> Dwudziesty Drugi Wiek >>> literacko-artystyczne impresje Dwa najnowsze tomiki poezji - „Latte w Kazimierzu nad Wisłą” i „Echo w bursztynie” są do zakupienia w dowolnym momencie w księgarni internetowej >>> Książki Ireny Ewy Idzikowskiej ______________________________________________________ Copyright © by Irena Ewa Idzikowska Treść literacka bloga jest chroniona prawem autorskim.  Kontakt: barwnewestchnienia@gmail.com Zapraszam serdecznie :) iei

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura