Cezary Kulesza oraz Rafał Brzoska podczas konferencji prasowej Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz firmy InPost w Warszawie PAP/Leszek Szymański
Cezary Kulesza oraz Rafał Brzoska podczas konferencji prasowej Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz firmy InPost w Warszawie PAP/Leszek Szymański

InPost został nowym sponsorem strategicznym reprezentacji Polski

Redakcja Redakcja Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
Gigant branży logistycznej, InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłkę nożną. Jak możemy przeczytać w komunikacie prasowym PZPN kontrakt obowiązuje do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia o kolejna 2 lata.

– Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numerem jeden ogólnonarodowej debaty. Specyfika turnieju w zimie daje także nowe, wcześniej nieznane możliwości marketingowe naszemu Partnerowi Strategicznemu. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszego teamu – powiedział Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

"Najlepsi pracują z najlepszymi"

– InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest Strategicznym Sponsorem Reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski reprezentacji, jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN. Tak, jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy. W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! W taką też inwestujemy. Partnerstwo InPost – jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm z najbliższą sercom Polaków sportową reprezentacją – jest naturalnym krokiem. Wierzymy, że nasza inwestycja, połączona z konsekwentną pracą i zapałem zespołu, przyniosą efekty, z których wszyscy będziemy dumni. Do zobaczenia na trybunach! – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

PZPN informuje, że kontrakt z InPost jest najwyższym w historii związku. 

Umowa gwarantuje od najbliższego meczu – 1 czerwca z Walią – ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów kadry rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

Od wrześniowych meczów reprezentacji Polski wszystkie bilety będą wysyłane z wykorzystaniem usług InPost.

MP

Czytaj dalej:



Komentarze

Inne tematy w dziale Sport