Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
301
BLOG

Paryż Północy czy królestwo szamba

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Skoro tak postawiłem sprawę, to już nie mają Państwo wątpliwości, że nie jestem całkiem zadowolony z pierwszego miejsca stolicy w rankingu katastrof ekologicznych. Ja również odnotowałem powyborczą woltę Chanki w sprawie "Czajki" i śmierdziało mi to. Jednak obwiniać Chankę to za mało. Wokół "polityki śmieciowej" uwiło sobie gniazdko mnóstwo ludzi. Weźmy np. Pan Lucka. Ma on na zielonej śmieciarce namalowane "czysta.um.warszawa.pl", ale całkowicie mu to nie przeszkadza zatrzymać ją na Nowym Zjeździe, wysiąść, obrócić się do obywateli tyłem i zsikać się na oponę śmieciarki. Niewiarygodne?

Proszę zobaczyć zdjęcie nr 1: Pan Lucek wysiadł i rozpina rozporek,

nr 2: Pan Lucek dalej daje, mimo że przeszedłem już 20 m,

nr 3: Pan Lucek zapiął rozporek i raźno pokrzykuje na kierowcę, aby się nie grzebał,

nr 4: poszli...z napędem amoniakowym.

Nie są to wybory samorządowe, ale może ktoś się nawróci "Zieloni, nie idźcie lemingową drogą"!

Zobacz galerię zdjęć:

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo