stanzag stanzag
2705
BLOG

Smoleńskie 60 tysięcy kawałków.

stanzag stanzag Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 89

Ponieważ od dłuższego czasu zajęty byłem gromadzeniem środków na przeżycie od pierwszego do pierwszego to dopiero wczoraj za sprawą twita ‏@jagovski trafiłem na opracowanie profesora Marka Czachora z 14 listopada 2015 roku. I już na samym początku lektury, kiedy przeczytałem, iż

„Ilość szczątków samolotu, towarzysząca katastrofie lotniczej, liczona jest w milionach, a nie dziesiątkach tysięcy części, zwłaszcza w wypadku eksplozji w powietrzu. Argument, iż 60 tysięcy szczątków dowodzi eksplozji, jest błędny.”

trafił mnie szlag. Czy naukowiec z tytułem profesora, od co najmniej 5 lat badający zdarzenie z 10 kwietnia 2010 roku może nie wiedzieć o pochodzeniu przytoczonej liczby szczątków? Czy naprawdę nie umie wskazać, o jakie szczątki chodzi? Czy może nie wiedzieć, iż dotyczy to szacunkowej liczby szczątków zalęgających w ziemi w 6 miesięcy po zdarzeniu?

Profesorze może jednak lepiej było by gdyby w swym opracowaniu wywieszonym w Internecie nie powielał Pan medialnego wodolejstwa innych i uczciwie napisał – nie wiadomo na ile dziesiątek tysięcy części rozpadł się samolot w Smoleńsku. Brak takiej wiedzy nie jest przyczyną do wstydu z Pana strony. Wstydzić się za taki stan rzeczy powinno całe Państwo polskie, ponieważ żadna z powołanych do tego polskich instytucji, przez ponad 70 miesięcy, nie umiała zebrać się na odwagę i policzyć oraz skatalogować wszystkich szczątków jakie zostały znalezione na smoleńskim wrakowisku.      

stanzag
O mnie stanzag

Chodzę pod prąd i myślę inaczej niż obecna większość wyborców.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka