159 obserwujących
4591 notek
4729k odsłon
  298   1

Entropia

Widać potęgę Internetu jak na dłoni. Sztab Andrzeja Dudy miał za 1,48 mln wynająć spółkę informatyczną. Przedtem, przy rocznym obrocie na poziomie 4,4 miliona, jej zysk osiągał zaledwie 37 tysięcy złotych. Rzeczona firma otrzymała też dodatkowy milion złotych jeszcze przed zarejestrowaniem sztabu wyborczego Andrzeja Dudy. Sponsorem była firma inwestująca w start-upy. Dysponowała ona pieniędzmi pochodzącymi głównie z grantów Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Otrzymane środki umożliwiły zatrudnienie zespołu naukowców. Wykorzystując prawidła psychologii i socjologii oraz sztuczną inteligencję dokonali oni analizy potrzeb ludności każdego powiatu. Wynikiem tego zamiast kilku ogólnopolskich spotów było około 2,5 tysiąca reklam wyborczych. Idealnie je przystosowano do konkretnych problemów, nurtujących poszczególne społeczności. Dawały do zrozumienia, że kandydat zna problem i go rozwiąże. Stąd zwycięstwo obecnego prezydenta. Cenne, chociaż uzyskane przewagą raptem 423 tys. głosów.

Wygląda na to, że PAD wygrał wybory za nasze pieniądze. Gratulujemy! Tak to skomentował Roman Giertych.

Bo decyduje nie jakieś mityczne poparcie wyborcze, nawet nie dudabusy czy inne, może nawet jeszcze bardziej komicznie nazwane przedsięwzięcia. Wszystkim jest informacja. Działa tak samo, jak energia. Podlega podobnej regule rozpraszania i podobne przynosi korzyści.

Dobrze więc opłacone wykształciuchy, to jest to. Nikt lepiej nie omami ciemnego ludu. Dlatego dobra zmiana ich nie kocha.

Nikt bowiem nie lubi konkurencji. Nawet kiedy ona śpi, pozostając w służbie przeciwników.


Lubię to! Skomentuj25 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka