Stary Stary
696
BLOG

Elegancja

Stary Stary Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 22
To już nie Francja elegancja, a Norwegia


– Panie sąsiedzie, miałby pan może ze 20 złotych?
– A co to ja jestem, proszę pana, Norwegia?
[Sekcja Gimnastyczna].

Premier Morawiecki uważa, że Norwegia, pięciomilionowy kraj ma tak wielkie zasoby ropy, że powinna się podzielić zyskami z jej sprzedaży. Należy rozumieć, że głównie z nami. Zachęca młodzież do pisania stosownych listów.

Norwegia, o dziwo, poważnie potraktowała słowa szefa naszego rządu. Tłumaczy się zatem, że również poniosła straty z powodu wojny w Ukrainie. Nadal też tam nie wiadomo, czy duża część norweskiej pomocy rozwojowej zostanie przeznaczona na finansowanie przybywających do Norwegii uchodźców.

Orlen ma tak wielkie zyski, że powinien się nimi podzielić z nabywcami benzyny, niebywale ostatnio drogiej. Wystarczyłby jeden list. Wcale nie od młodzieży. Od premiera. Prezes spółki też by się mógł domyślić. Tyle że paliwowy potentat nie funduje żadnej pomocy rozwojowej. Ma zupełnie inne cele.

No i Norwegia ma króla. My prezesa. A to suweren narzuca obyczaj.


Stary
O mnie Stary

Nie chce mi się zmyślać, nic więc nie napiszę, bo w rzeczywistości jestem antypatycznym typem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka