Stary Stary
2062
BLOG

Hańba

Stary Stary Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 189

Wstydzę się. Za polityków, którzy przekonują, że ukazywanie pedofilii — podobno wśród kleru nieznacznej — jest atakiem na katolicyzm i Kościół.

Wstyd mi za ich doradców, którzy relatywizują rzeczony problem, zarzucając poprzednikom brak reakcji na molestowanie dzieci przez księży i próbujących w ten sposób tłumaczyć bierność obecnych władz.

Wstyd mi za nagle obudzonych urzędników, grożących pedofilom drakońskimi karami, którzy się chwalą publicznym rejestrem pedofilów, atoli przynajmniej na początku bez ukazania w nich księży.

Wstyd mi wreszcie za hierarchów Kościoła, którzy problem pomijają w swoich wypowiedziach, jak by w ogóle nie istniał.

Nic więcej nie napiszę. Charakter mojej pracy zawodowej dał mi też większy od przeciętnego obywatela zasób określeń stosownych do takich sytuacji, ale nie nadają się do druku.


Stary
O mnie Stary

Nie chce mi się zmyślać, nic więc nie napiszę, bo w rzeczywistości jestem antypatycznym typem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo