STARY WROCEK STARY WROCEK
262
BLOG

Błagam, niech mi ktoś to wytłumaczy ...

STARY WROCEK STARY WROCEK Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Dzisiaj od rana TVP Info prezentuje wyniki badań (IPSOS OBSERVER) dotyczących oceny sądownictwa w Polsce.

Badania przeprowadzono w dniach 26-28 lipca br.

Czyli jakby po ptokach ... :(((


image

źródło:

https://www.tvp.info/33393980/polacy-niezadowoleni-z-funkcjonowania-sadow-chca-reformy-sondaz


Tydzień temu mieliśmy zadymę związaną z ustawami o KRS i SN.

Mam pytanie, pewnie głupie i naiwne. Ale liczę na to, że ktoś mi wytłumaczy:


Dlaczego tych badań nie przeprowadzono wcześniej? Na przykład rok temu? Albo miesiąc temu?

Dlaczego wyników takich badań nie opublikowano wcześniej? Na przykład rok temu, albo na początku tego roku albo miesiąc temu albo w momencie złożenia do Sejmu projektów ustaw?


Dlaczego? DLA-CZE_GO???

Ktoś wie?

Bo ja kompletnie nie rozumiem...


MUZEUM TORTUR INTELEKTUALNYCH

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura