STARY WROCEK STARY WROCEK
3347
BLOG

Panu S. Nowakowi dedykuję

STARY WROCEK STARY WROCEK PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 100

Pan Sławomir Nowak, były minister za czasów PO i PSL, miłośnik zegarków, raczył był się wzmóc w związku ze zmianą czasu i udzielił urbi et orbi cennej rady za pośrednictwem Twittera. Oto ta rada i glosa do niej, zamieszczona po zrozumieniu przez pana Nowaka tego, co napisał uprzednio.

image


Najwyraźniej nie jestem "prawdziwym patriotą" albowiem owa rada Nowaka wzbudziła we mnie ledwie odruch wzruszenia ramion. Natomiast niewątpliwie dodatnio wpłynęła na moją pamięć albowiem przypomniałem sobie pewną historyjkę opisaną w książce zatytułowanej "Umiejętność przekonywania i dyskusji" T. Pszczołowskiego - wydanej ... ho, ho, ileż to lat temu. Owa historyjka pasuje tutaj jak ulał!


Otóż pewien filozof grecki został po wielokroć obrażony podczas debaty filozoficznej. Nie reagował. Ale kiedy wracał do domu, jeden z jego uczniów zadał mu pytanie:

- Mistrzu, dlaczego nie reagowałeś na obelżywości, którymi cię obrzucono?

Fiozof odpowiedział następująco:

- Zastanów się: jeżeli kopnie cię osioł, to podasz go do sądu?


Miłej niedzieli panie Sławku!

Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka