Statystyk Statystyk
580
BLOG

Tak wyglądają łagodne skutki uboczne po tzw "szczepieniu" przeciw Covid-19

Statystyk Statystyk Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

U Amerykanki Shawn Skelton kilka dni po przyjęciu tzw "szczepionki" przeciw Covid-19 rozpoczęły konwulsje całego ciała. Swoje objawy nagrała i zamieściła w internecie łącznie z nast. tekstem (tłumaczenie moje) : Jeśli ktoś planuje szczepienie preparatem firmy Moderna, to odradzam. Jestem w złym stanie, codziennie mój stan się pogarsza i od nikogo nie mogę otrzymać pomocy i odpowiedzi co się dzieje z moim zdrowiem. Śmiertelnie się boję. Dzisuaj przez cały dzień miałam konwulsje całego ciała. Módlcie się za mnie.

Na temat skutków ubocznych po przyjęciu tzw „szczepionki” u Shawn Skelton wypowiedziała się CDC ( agencja ds. chorób zakaźnych) oceniając, że skutki te należy ocenić jak „łagodne do średnich” i że „szybko ustąpią”. Jak wyglądają według CDC "łagodne do srednich” skutki uboczne po przyjeciu tzw „szczepionki” przeciw Covid można zobaczyć tutaj :

https://www.blacklistednews.com/article/79014/this-is-what-happens-when-you-take-experimental-covid19.html

Statystyk
O mnie Statystyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości