delfin25 delfin25
539
BLOG

Czy cenzura prewencyjna (np. UFKI) niszczy dyskusję na blogach

delfin25 delfin25 Rozmaitości Obserwuj notkę 34

 

Znacie zapewne Państwo blogowiczkę UFKA wielką zwolenniczkę PIsu i Jarosława. Otóż dzisiaj  dość mocno się z nią spierałem podając konkretne argumenty przeciwko jej tezom . Z jej strony nie padały konkretne kontrargumenty  a raczej puste słowa . Jakież było moje zdziwienie kiedy nagle dostałem  BANA od tej blogerki bez żadnego merytorycznego powodu. Po prostu poczuła że ma do czynienia ze zbyt mocnym przeciwnikiem i postanowiła zamknąć mi usta i zakazać dyskusji z innymi blogerami. Wklejam treść  absurdalnego moim zdaniem uzasadnienia ."
@delfin25
Moja cierpliwosć jest wielka, ale nie będzie Pan mi nikogo wysyłać na piwo na moim blogu. Ja Pana wyslę na herbatkę z melisy. Do nie zobaczenia!
UFKA 877 27077 | 21.03.2012 19:46
link nadużycie odpowiedz

Nie możesz komentować na tym blogu.

Ufka blokuje blogerów z którymi się nie zgadza . Właśnie dostałem od niej bana bo żartobliwie wysłałem kogoś na piwo. Szczytem bezczelności jest że osobę która żartobliwe wysłałem na piwo wcześniej nazwała mnie trollem !
@Ufka
Czy ten troll co rozwala dyskusję wrzutkami o Kaczyńskim, mundurówkach itp to jakiś Pani kolega? Jak na razie nieźle mu idzie, czy o to Pani chodzi?
MICHAŁ SKRZETLEWSKI 2 1029 | 21.03.2012 18:30
Oczywiście ja dostałem bana a ten pan nie został przez Ufkę nawet upomniany.

Ta pani wprost pisze że stosuje cenzurę cytat" Wstydzić. Bo jak się pisze komentarze onetowe to nie u mnie".

Piszę o tym nie żeby sie żalić ale pragnę poruszyć bardzo istotną kwestię . Cenzury prewencyjnej polegającej na pozbawianiu prawa głosu osób  które stanowią merytoryczne zagrożenie dla prowadzącego bloga. Ktoś może odpowiedzieć : no dobra przecież to prywatny  blog tej pani i ma ona prawo robić co jej sie żywnie podoba. Owszem ale to tylko część prawdy. Wpisy tej pani są bardzo mocno promowane przez Salon24 poprzez umieszczanie ich na pierwszej stronie.  Chyba niewielu blogerów ma takie przywileje? Z tym przywilejem powinny sie jednak bezwzględnie wiązać też pewne obowiązki  . Skoro wpisy UFKI umieszcza się na stronie głównej zachęcając blogerów do masowej dyskusji i odwiedzania jej bloga powinno się  też zakazać stosowanie cenzury prewencyjnej.  Cenzury prewencyjnej czyli stosowanego przez UFKę  banowania (wykluczania z dyskusji osób które nie zgadzają sie z blogerką lub stanowią dla niej merytoryczne zagrożenie).Takie postępowanie prowadzi do tego że prawdziwa, żywa dyskusja  na blogu zamiera a wypowiada sie tylko stado klakierów życzliwie piszących się o blogerce i podzielających jej argumenty. Wielu blogerów będzie się bało zabrać głos z obawy że WSZTKOMOGĄCA wyrzuci ich z bloga bo taki ma akurat kaprys.    

W związku z tym wydarzeniem powstaje klika pytań na które warto odpowiedzieć :

Czy osoby promujące blogerkę UFKA na salonie24 zgadzają sie na stosowanie cenzury prewencyjnej polegającej na usuwaniu z dyskusji niewygodnych osób bez żadnej merytorycznej dyskusji? Jeśli się nie zgadzają na takie zachowanie blogerki czy zostaną wobec niej wyciągnięte jakieś konsekwencje np. kara polegająca na nie promowaniu jej wpisów na stronie głównej przez 2 tygodnie ?

Podobno owa blogerka jest członkinią PIS dlatego warto zadać kolejne pytanie: Jak takie postępowanie blogerki oceniają inni członkowie PISU ? Czy ich zdaniem stosowanie cenzury prewencyjnej na blogu nie zniechęci do PISu wielu  szczególnie młodych ludzi ? Czy Jarosław Kaczyński który sam na własnej skórze (w czasach komuny) odczuł działania cenzury nie powinien teraz stanąć w mojej obronie i przemówić tej blogerce do rozsądku. Czy takie postępowanie jest moralne   ? Jeśli nie to czy nie powinno się spotkać z ostracyzmem innych blogerów ? Ciekawy jestem co o tym myśli bloger i dziennikarz ( którego szanuję) Igor Janke ?

P. S. Uprzedzając ataki nie jestem i nigdy nie byłem członkiem żadnej partii

delfin25
O mnie delfin25

Odważni z pomysłami, walczący o swoje prawa , przedsiębiorczy , ambitni ..

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości