szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia)
27
BLOG

Pani muzyka

szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia) Kultura Obserwuj notkę 0

Ciotka lubi słuchać muzyki. Czasem białoruskich (tak, tak, już zostałem poinformowany co to za dziwny język) wrzasków, a ostatnio takiego fajnego dżezo-czegoś. To coś nazywa się Ami Wajnhałs. Bardzo się mnie podoba. Ciotka mówi, że ta muzyka jest jak dobry kumpel od papierosa.

Ja lubię muzykę, która nie jest za hałaśliwa, bo wiadomo, że szczurki hałasu nie lubią. Ale Ami śpiewa bardzo ładnie. A że Ciotka dużo muzyki puszcza, to mam rozeznanie. Trochę podobne do takiego pana, co się nazywał Frank Sinatra i takiej pani - Arety Franklin.

Smutno tylko, że Ami jest chora...

PS. Nie znam francuskiego, więc Wajnhałs napisałem po polsku. 

Borys

Ku pamięci Zyzia

Mam biało-niebieskie futerko, długi ogonek i cztery łapki, którymi stukam w kalwiaturę. Mieszkam u Ciotki, która też bloguje. Ciągle się czegoś uczę. Lubię jajka i marchewkę. Nie lubię sklepów zoologicznych. To ja (fot.Ckwadrat): A to moje sąsiadki (fot.Rafalski): A to Borys:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura