szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia)
77
BLOG

Ot, życie

szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia) Kultura Obserwuj notkę 2

Ciotka wróciła wreszcie z rozjazdów i odpaliła komputer, więc moge pisać. Przez te parę tygodni odwiedzał nas wujek Rafalski i dawał nam dropsy, oprócz oczywiście normalnej porcji chrupków i ziarenek. Niestety Klementyna go nie lubi. Odgryzła mu palec. Ja się jej boję jednak.

Uszy mnie nie swędzą, to dobry znak, prawda?

A Klementyna dostała za swoje! Wczoraj rano Ciotka odkryła, że Klem wygląda jak pół chomika. To znaczy ma spuchnięty prawy policzek. No więc była z nią u pana dokotora i się okazało, że ma zapalenie slinianki. Brrr. Klem się skarżyła, że pan doktor kłuł ją w pupę. Boli. Właściwie, chociaż Klem jest paskudna i bije Wacię, to mi jest jej żal.

Ot, życie.

 

PS. Ciotka wspominała, że niedługo będę miał kumpla. Ojej.

/-/ Borys (za śp.Zyzia)

Mam biało-niebieskie futerko, długi ogonek i cztery łapki, którymi stukam w kalwiaturę. Mieszkam u Ciotki, która też bloguje. Ciągle się czegoś uczę. Lubię jajka i marchewkę. Nie lubię sklepów zoologicznych. To ja (fot.Ckwadrat): A to moje sąsiadki (fot.Rafalski): A to Borys:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura