szczypta szczypta
232
BLOG

Dlaczego przestałam politykować

szczypta szczypta Kultura Obserwuj notkę 0

Kilka miesiący temu przestałam politykować. Dlaczego? Bo zobaczyłam, że czego byśmy nie robili, to i tak donikąd to nie prowadzi. Dyskurs nie istnieje. Jest tylko dyktat. Bo zobaczyłam, że więcej jest ludzi, którzy patrzą przez pryzmat tego kogo lubię, gdzie należę i co myślę, aby powiedzieć mi "nie! nie zapłacisz swoich rachunków i nie kupisz sobie chleba!" Krótko mówiąc aktywność obywatelska prowadzi mnie dokładnie donikąd, żeby nie powiedzieć krótko że wprost w czarną d***.

Zapraszam do posłuchania. Ten jest celowo pierwszy bo ma mniejszą oglądalność, drugi z klipów dostał pół tysiąca w ciągu paru dni, więc go nie będę dodatkowo wypychała naprzód.

Ten lubią fani murali:

A ten lubią fani Nirvany:

szczypta
O mnie szczypta

Każda rzecz, którą robisz drugiemu nie z żądzy zysku, jest kamieniem w serce systemu, który z egoizmu uczynił prawo gospodarki. Cała władza w ręce lokalnych rad! Własność powinna być funkcjonalna, a nie absolutna. Wolność, równość, solidarność!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura