Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew
327
BLOG

Tylko apel

Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew Bezpieczeństwo Narodowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

image

 „Nikt nie da nam niepodległości w prezencie. Musimy realizować ten cel licząc przede wszystkim na własne siły. Musimy je organizować do skutecznego działania. Aby to osiągnąć potrzebny jest wysiłek i ofiarność wszystkich tych, dla których idea Polski Niepodległej jest nadrzędna […]. Naszymi sojusznikami są Ci wszyscy, którzy sprawę niepodległości uważają za cel nadrzędny.”
https://www.salon24.pl/u/szeremietiew/1014155,wierni-swoim-pogladom-polska-partia-niepodleglosciowa


W rocznicę wybuchu Powstania Styczniowego 22 stycznia 1985 r. ogłosiliśmy powstanie Polskiej Partii Niepodległościowej. Kierowałem tym ugrupowaniem. Dziś w rocznicę tamtego zdarzenia ogłaszam mój apel.
==================================================

Rodacy!


W latach sześćdziesiątych ub. wieku, w Legnicy - z racji na obecność ogromnych sił sowieckich miasto nazywaliśmy „małą Moskwą” - zaczynałem w konspiracji moją działalność niepodległościową. W latach siedemdziesiątych podjąłem jawną działalność ryzykując materialnie (pozbawiono mnie pracy) i zdając sobie sprawę, że trafię do więzienia, mogę stracić zdrowie i życie. Zostałem skazany na 5 lat więzienia, represje dotknęły też moją żonę. Mimo wielu zabiegów komunistom nie udało się nas złamać - wytrwaliśmy.  

Uczestniczyłem w życiu politycznym III Rzeczpospolitej, byłem posłem, ministrem. Ale też zostałem fałszywie oskarżony o korupcję. Latami w licznych postępowaniach w prokuraturze, przed sądami dowodziłem mojej niewinności. Obroniłem się. Podjąłem pracę wykładowcy akademickiego, byłem dziekanem na KUL i profesorem w AON/ASzW. Prowadzę badania w obszarze historii Polski, piszę artykuły i książki.

W ostatnich wyborach głosowałem na Zjednoczoną Prawicę chociaż miałem liczne zastrzeżenia do jej rządów. Było dla mnie oczywiste, że mimo wszystko ta formacja najwięcej robi, aby Polska zachowując suwerenność rozwijała się i umacniała swoją pozycję w świecie. Jestem przekonany, że oddając głos wybierałem DOBRO odrzucając zło, jakie prezentują przeciwnicy Zjednoczonej Prawicy.

W wyniku wyborów władzę w państwie przejmuje dotychczasowa opozycja. Jej politycy robią to w pospiechu dewastując państwo, w sposób bezprawny likwidując ważne instytucje, wywołując nienawistne emocje w społeczeństwie co może sprawić, że dotychczasowe spory („wojna polsko-polska”) przekształcą się w krwawą wojnę domową.

Polsce zagraża rosnące niebezpieczeństwo napaści ze Wschodu. W Unii Europejskiej rozwija się agresywny prąd negowania ładu cywilizacyjnego opartego na chrześcijaństwie. Zagrożona jest suwerenność państwa polskiego, nasze wartości i NIEPODLEGŁOŚĆ Polski!

Wzywam Patriotów, aby podjęli WSPÓLNE działania ratowania naszej państwowości przed rozkładem i upadkiem, do czego doprowadzą nieodpowiedzialne rządy obecnie rządzących Polską.

Nie pełnię żadnych funkcji w państwie, jestem emerytem. Mogę tylko apelować, prosić, aby odrzucając wzajemne uprzedzenia i pretensje, czasem nawet uzasadnione, ci z nas, którzy mają siły, możliwości organizowania i oddziaływania na Polaków podjęli WSPÓLNIE działania ratunkowe.

(-) Romuald Szeremietiew

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo