Szymon Sójka Szymon Sójka
94
BLOG

Chciałbym mieć na imię Wawrzyniec

Szymon Sójka Szymon Sójka Kultura Obserwuj notkę 1

WYWIAD SZYMONAJKI Z SZYMONEM SóJKą

Sz.S.: Witam seredecznie.

– Witam

Sz.S.: Jak byś chciał mieć na imię Szymonie?

– Nie wiem dokładnie. Myślałem często o jakichś trudnych imionach dla zagranicznych turystów by wypowiedzieć nie umieli i się męczyli. Śmiesznie oni wtedy wyglądają. Grzegorz, za proste, Pankracy, też nie jestem przekonany, może Wawrzyniec. Tak Wawrzyniec! To idealne imię dla mnie.

Sz.S.: Wawrzyniec?

– Tak, albo Romuald, ale to żeńskie imię.

Sz.S.: Żeńskie?

– Oczywiście!

Sz.S.: No dobrze to powiedz jaki jest Twój ulubiony kolor?

– Ulubiony kolor? Nigdy poważnie się nad tym nie zastanawiałem. Lubie różne kolory. Wiem natomiast, że nie lubię psów.

Sz.S.: Psów?

– Tak psów! Co to za głupie pytania powtarzające co mówię. I co to za pytania o imiona, kolory? Chyba nie po to mnie zaprosiłeś by o takich błahych rzeczach rozmawiać.

Sz.S.: A o czym?

– To ja mam wiedzieć?

Sz.S.: A kto? Przecież to wywiad z samym sobą.

– Nie życzę nikomu rozmawiać z takim niekompetentnym dziennikarzem jak pan.

Sz.S.: A ja nikomu takiego rozmówcy co tylko pierdoły opowiada!

– Do widzenia!

Sz.S.: Do widzenia…

– ...dupa! Haha.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura