Szymon Sójka Szymon Sójka
55
BLOG

"Oda do taniego wina"

Szymon Sójka Szymon Sójka Kultura Obserwuj notkę 0

Ania nie lubi pisać ody do taniego wina,

Czuję się z tym źle choć to nie moja wina,

Chciałaby bym ją zabrał do kina,

Ale nie wiem czy mogę tam iść nie pisząc uprzednio ody do taniego wina.

 

Tyle razy Ci mówię, idźmy do kina

W końcu ja to Twoja dziewczyna

Chciałbyś abym w domu gniła

Stale tanie wino piła.

 

Och, Kochana moja miła

Nie chcę byś tylko w domu gniła

 Lecz do sklepu podskoczyła

Bo brak mi taniego wina

 

Na zakupy iść nie mogę,

Bo już w sklepie sieje  trwogę.

Kup mi but na lewą nogę,

Od tygodnia tylko w prawym chodzę.

 

Kupie na lewy i kupię na prawy

Kupię bilety do kina, nie ma sprawy

Ty jednak po wino tanie iść musisz

Bo jego niedoborem mnie dusisz.

 

Nie chcę dusić Cię lecz kusić!

Poczekaj, zaczniesz się nim krztusić!

Tanie wino - Też kochanką.

Powiedz jest Ci bliższą niż ja wybranką?

 

Miła moja pytanie dość trudne,

Jam zwykłym człekiem jest, nie trutniem

 Mam bilety już do kina

A gdzie masz te tanie wina?

 

Tam gdzie były są mój miły

Stoją w szafce, nie mam siły…

Już od tanich win mnie boli tu i tam.

I do kina wino weźmiesz jak Cię znam.

 

Widzę żeśmy się zgodzili w porę

Ja bilety nasze biorę

I idziemy pooglądać

 piękny seans lecz nie o wielbłądach.

 

Poezyje to niemieckie

Idę ubrać kieckę

I but prawy,

Idziemy do kina, pooglądać sławy.

 

Idźmy więc oglądać sławy

Lecz to seans jest dość mgławy

Znasz go jako moja narzeczona

Zwą go pięknie, bo „Arizona”

 

Anna Jarecka i Szymon Sójka 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura