frank_drebin frank_drebin
583
BLOG

Więc się stało. Przyjąłem drugą dawkę pewnej szczepionki na literę P.

frank_drebin frank_drebin Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

Niestety jeszcze nie odbieram wi-fi, za to odbieram sygnały od chińskiego łazika marsjańskiego! I mówię do Terminatora (z części 1 i 2, kolejne nie nadają do oglądania) wujku. Chyba nie tego czipa mi dali ;)

Sześć godzin po szczepieniu. Zero skutków ubocznych. Po szczepieniu pojeździłem sobie na rowerze. Temperatura mierzona regularnie i w normie.

Jakby coś walnęło mnie za parę godzin - będę uaktualniał ten post.

Teraz mnie zjedzcie albo pochwalcie w komentarzach :) To zdanie to był dodatek dla niepełnosprytnych.

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości