frank_drebin frank_drebin
224
BLOG

Tak jestem męską, szowinistyczną świnią. Kobiety dajcie sobie luz z autami.

frank_drebin frank_drebin Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Kobiety i prowadzenie samochodu. Dziś jechałem za jedną taką. Duży wóz - oczywiście SUV. Uliczki osiedlowe, ale można pocisnąć. A ta 30 km/h bo się boi lub nie umie prowadzić. W końcu musiałem wyprzedzić moją starą corsą. Patrzę - oczywiście kobieta za kierownicą. Jak nie umiecie prowadzić lub boicie się jazdy dajcie sobie spokój a nie zagrajcie waszymi autami ulic. Oczywiście inne sytuacje typowe. Jedzie taka memeja - 40 km/h lewym pasem bo za 3 km będzie skręcała w lewo. Ona nie umie zmieniać pasów. A za nią sznur aut. Typówka. Jak wam mąż, kochanek, czy ktokolwiek kupił to auto i jakimś cudem zdałyście egzamin na prawo jazdy to albo jeździcie albo zaśmiecacie i tak zapchane ulice. Jak mi tego postu nie zakryją to będzie cud.

Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo