Ted Cruz Ted Cruz
423
BLOG

Bloger Marek Sawicki nie żyje

Ted Cruz Ted Cruz Społeczeństwo Obserwuj notkę 4


Prawdziwy patriota,wielki entuzjasta sporu.Instruktor tenisa ziemnego.Pisał na kilku portalach

Smutek i żal

Niech odpoczywa w pokoju

image


Wczoraj 16 sierpnia 2021 r. o godz. 14:22 w wieku 70 lat zmarł bloger Marek Sawicki piszący na portalu Niepoprawnych.pl od niemal samego początku

Znałem i przyjaźniłem się z Markiem od wielu lat. Nie skłamię że przyjaźniliśmy się na dobre i złe pomimo wielu różnych poglądów

Dziś i ja więcej nie napiszę. Bo to jednak zbyt szokującą wiadomość.

W imieniu własnym składam rodzinie, bliskim, przyjaciołom oraz znajomym kondolencje, wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Marka

Wieczny odpoczynek racz Mu dać, Panie, A światłość wiekuista niechaj Mu świeci. Niech odpoczywa w pokoju wiecznym.

R.I.P

Żegnaj Marku

Żegnaj przyjacielu


https://naszeblogi.pl/59596-bloger-marek-sawicki-nie-zyje


Ted Cruz
O mnie Ted Cruz

Jestem patriotą nie cierpię chamstwa , obłudy i zdrajców Ojczyzny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo