Ted Cruz Ted Cruz
130
BLOG

Neonowy dzień świra

Ted Cruz Ted Cruz Polityka Obserwuj notkę 1
Co jakaś gwiazda zaświeci neonowym blaskiem to zaraz reżim PIS-owski dup takiego delikwenta/ke i jazda z nimi do wariatkowa.

No i kolejna wielka gwiazda z zaplecza kasyna Leon24 wylądowała w wariatkowie

Która to już, to trudno zliczyć

Co jakaś gwiazda zaświeci neonowym blaskiem to zaraz reżim PIS-owski dup takiego delikwenta/ke i jazda z nimi do wariatkowa.

Tym razem zamkli panią Prezy(dentke) V RP Tereze Garland umieszczając ja w specjalnym prezydenckim gabinecie bez klamek w kobierzyńskim szpitalu


image


Ta tragiczna wiadomość zamieszczoną na Leonku wstrząsla 5 osobową społeczność kasyna z których czwórka ma już za sobą podobne doświadczenia z czasów swoich pobytów w tak specyficznych miejscach.

Co najciekawsze to relacje z posiedzenia sądu nagrywał Sławomir Przywódca Dul notabene etatowy lokator gabinetów psychiatrycznych i kolejna zarazem gwiazda zaplecza kasyna Leon24


Ja już wcześniej o Pani Prezy(dentce) pisałem tu :

https://naszeblogi.pl/60711-my-polacy-mamy-dosc


Postanowienie Sądu Okręgowego w Krakowie ws aresztowania i obserwacji


Ted Cruz
O mnie Ted Cruz

Jestem patriotą nie cierpię chamstwa , obłudy i zdrajców Ojczyzny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka