telok2 telok2
967
BLOG

Pani Premier straszy PiS jako średniowieczem – hmmm – fotki?

telok2 telok2 Kultura Obserwuj notkę 57

Idealnie udało się mi się zmieścić w 60 znakach tytuł i nawet znak zapytania się znalazł:)

Pani Premier jest z wykształcenia lekarką i może się na wiekach średnich nie znać. Tak na marginesie, to tzw. Średniowiecze trwało dobre 1000 lat, cezura oczywiście umowna.

Co nam zostało po Średniowieczu na ten przykład? Ja już pominę wolne uniwersytety, filozofię, wolne miasta, wspólnoty cechowe, związki handlowe o wyrafinowaniu dzisiejszych korporacji, księgowość, wynalazki gospodarcze i takie tam inne bzdury jak zakony zmieniające dzikich myśliwych i głodnych myśliwych w sytych rolników, bo to jest zapomniane.

Jak wiadomo, to w Średniowieczu robili każdemu dupę średniowiecza. Co to znaczy to oczywiści nikt nie wie, ale brzmi dobrze:)

No, a teraz zerknijmy na „gówna”, co to nam po tym Średniowieczu pozostały. Ja tak nieśmiało sugeruję by na nie zerknąć w dzisiejszym czasie, bo tam jeszcze jest krzyż.

Paryska katedra Notre Dame

Pani Premier straszy PiS jako średniowieczem – hmmm – fotki?

Fasada katedry w Rouen

Pani Premier straszy PiS jako średniowieczem – hmmm – fotki?

Katedra w Kolonii

Pani Premier straszy PiS jako średniowieczem – hmmm – fotki?

Można by tak długo. To, co wkleiłem, to nic wielkiego. Akurat te świątynie lubię. Ja to jestem ciekaw, jak te ciemniaki średniowieczne potrafiły postawić takie katedry, co to nikt już później takich postawić nie potrafił?

Tfuuu … cholerne i ciemne Średniowiecze ...

telok2
O mnie telok2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura