Tomasz Rożek Tomasz Rożek
292
BLOG

Wesprzyj rozwój Nauka. To Lubię

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Nauka. To Lubię ma już 8 lat. Dzisiaj to już nie tylko video blog, który właśnie przekroczył liczbę pół miliona subskrypcji, ale także podcast, kanał naukowy dla dzieci i strona www. Żeby móc rozwijać kolejne, wartościowe projekty, potrzebuję jednak Waszego wsparcia, dlatego założyłem zrzutkę, w której proszę Was o pomoc.

Już teraz dziękuję za każdą, nawet najmniejszą, wpłatę!

TUTAJ ZNAJDZIESZ MOJĄ ZRZUTKĘ: https://zrzutka.pl/naukatolubie



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie