Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1373
BLOG

Jak groźny jest wariant delta koronawirusa

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

O koronawirusie, na kanale pop-naukowym nie mogę nie mówić. Gdy pojawiają się nowe wątki, czuję się w obowiązku je sprawdzić, zrozumieć i przekazać. Z mojej strony mogę obiecać, że staram się docierać do źródeł i jak pojawi się coś co uważam że jest ważne i ciekawe, zrobię o tym kolejne video. A jak chcecie wesprzeć działalność fundacji Nauka To Lubię, to możecie to zrobić tutaj: https://zrzutka.pl/naukatolubie

- Co wiemy o wariancie delta? 

- Co wiemy o skuteczności szczepionek na ten wariant koronawirusa? 

- Czy będzie i jaka będzie w PL kolejna fala zachorowań na SARS-CoV-2. 

Zapraszam!



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości