Tomasz Rożek Tomasz Rożek
518
BLOG

Jak powstaje gwiazda neutronowa?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Co jest we wnętrzu gwiazdy neutronowej? Jak wygląda jej powierzchnia? Takie dostałem ostatnio pytanie. Temat jest ciekawy, więc postanowiłem że zrobię o tym wakacyjny odcinek Nauka To Lubię. 

*** Wsparcie kanału: zrzutka.pl/NaukaToLubie 


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie