Tomasz Rożek Tomasz Rożek
2026
BLOG

Pegasus - jak to działa?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Afera podsłuchowa Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

Programów do szpiegowania telefonów jest wiele, ale Pegasus jest tylko jeden. Jak działa? Czy łatwo go wykryć? Do dzisiejszego odcinka zaprosiłem gościa, Piotra Koniecznego z Niebezpieczni.pl  

* Sklep Fundacji Nauka To Lubię: https://sklep.NaukaToLubie.pl

* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: zrzutka.pl/NaukaToLubie

* Jeśli podobają Ci się moje filmy zasubskrybuj mój kanał! 

http://youtube.com/naukatolubie?sub_confirmation=1

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka