Tomasz Rożek Tomasz Rożek
564
BLOG

Która broń jest zakazana konwencjami?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
Rosyjska armia używa broni zakazanej międzynarodowymi traktatami. Jaka to broń i dlaczego jest zakazana? Dzisiaj opowiem właśnie o tym.

Wyglądają jak śnieg. Tyle, że płatki śniegu nie świecą. Widok zapiera dech w piersiach. Niestety później rzeczywiście nie ma czym oddychać, bo to nie śnieg, tylko fosfor spada na głowy Ukraińców. To co wygląda nieziemsko jest śmiertelnie groźne. Pozostawia po sobie trudne do ogarnięcia wzrokiem i rozumem zniszczenia. Niektóre z nich zostaną z Ukraińcami na lata.

Wojna na terenie Ukrainy trwa już 4 miesiące. Choć mnie to interesuje, na kanała Nauka To Lubię nie analizuję jej pod kątem polityki czy geopolityki, ale technologii i statystyki. Dzisiaj opowiem o broni, zakazanej międzynarodowymi traktatami broni, stosowanej przez rosyjską armię. Co to za broń i dlaczego jest zakazana? Zapraszam. 


* Sklep Fundacji Nauka To Lubię: https://sklep.NaukaToLubie.pl

* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: http://zrzutka.pl/NaukaToLubie

* Subskrypcja kanału: http://youtube.com/naukatolubie?sub_confirmation=1

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie