Zasoby internetowe ,podane prawem cytatu
Zasoby internetowe ,podane prawem cytatu
Tomasz Karwowski Tomasz Karwowski
102
BLOG

konwersacja z Jadczykiem 13 października 2020

Tomasz Karwowski Tomasz Karwowski Technologie Obserwuj notkę 5

konwersacja z Profesorem Jadczykiem.

Widzisz Profesorze -Jednolita Teoria Pola. A żeście eter odrzucili, zaś jeden z buców na Salonie , gdy piszę o eterze wyzywa mnie od dewiantów.

 Ja wam zaś słowami Bogusława Lindy powiem=> a co Ty wiesz o eterze/ Boguś mówi tę kwestię z pogardą i nonszalancją/

  = = =

Arkadiusz Jadczyk

13 października 2020, 14:22

@Tomasz Karwowski

Eter - puste słowo. Po co pustymi słowami miotać? Jeden tylko powód widzę: by przeszkadzać innym.

= = = = 

Odpowiedz ;  Tomasz Karwowski 

13 października 2020, 14:34

@Arkadiusz Jadczyk - Widzisz, dziś jestem pierwszy w komentarzach.

Rzucam tobie wyzwanie. Ty publikuj swoje działy teorii pola.

-A ja równolegle będę publikował swoje działy teorii eteru .Publika salonu będzie nas oceniała, .Albo się ze mnie naigrawała. Przypomnę ci, że proponuję ci współpracę od 10 lat. Ale ty jesteś Arką.

 MOŻE  TEN CZŁOWIEK WSZYSTKO CHCE ZROBIĆ SAM?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie