Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
387
BLOG

Wreszcie jestem szczęśliwy (thank you TVP)

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Jeżeli ktoś nie głosuje na PO, to dlatego, że PO ma wady. Jeżeli ktoś nie głosuje na PiS, to dlatego, że    głosujący ma wady. Jeżeli była jakaś afera za PO, to dlatego, że PO to  aferzyści i złodzieje. Jeżeli jest jakaś afera za PiS, to dlatego, że PO to aferzyści i złodzieje   biorący odwet na PiS, bo przez PiS utracili możliwość robienia afer - a Tusk powiedział, że polskość to nienormalność, a Sienkiewicz powiedział chuj, dupa, a sędziowie PO kradli kiełbasy, a Timmermans to pijak... Kiedyś tak nie myślałem, ale TVP tak długo powtarzała to, co wyżej napisałem, iz w końcu mnie przekonała. Teraz wszystko rozumiem i jestem szczęśliwy. Thank you TVP.

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo