tratataba tratataba
252
BLOG

Najbardziej uzależniająca gra strategiczna 2018 !

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0

Takim tytułem opatrzona jest reklama gry strategicznej wyświetlająca się na stronach salon24.pl. Reklama zapewnia, że gra uczy mózg myślenia strategicznego. Zachętą ma być też obrazek rycerzy w zbrojach w chwili ataku. Powszechna jest wiedza, że uzależnienie jest złem. Uzależnić można się od wszystkiego. Dla człowieka uzależnionego nie ma nic ważniejszego na świecie od zaspokojenia czy to potrzeby gry komputerowej, alkoholu, narkotyków, biegania, jedzenia itd. I ta potrzeba zwiększa się z czasem spychając, usuwając inne sprawy, działania. Wszystko i wszyscy zaczynają przeszkadzać i staja się wrogami. Uzależniony rujnuje swoje życie i swojego najbliższego otoczenia. Leczenie jest trudne, nie wszyscy się na nie potem godzą a i efekty są pozytywne tylko w najwyżej 20 procentach i to niekiedy nie na zawsze. Propagowanie takich reklam, nie ściganie ich z mocy prawa jest nieporozumieniem. Dlaczego nie reklamować tak samo jak tej gry papierosów , alkoholu czy biegania? Jak wolno to, to wszystkich wolno a uzależnienie od gier komputerowych należy do ciężkich uzależnień co już od dawna psychiatrom, psychologom i nawet lekarzom pierwszego kontaktu wiadomo. Uczą ich tego na obowiązkowych szkoleniach, które każdy z lekarzy musi odbyć każdego roku.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka