twardek twardek
79
BLOG

Opinia do opinii

twardek twardek Kultura Obserwuj notkę 3

Chyba trafiłem na indeks. Do noty "Zapiśnik- „Zniewolona”, czyli jak telewizornia publiczna zniewalać potrafi..." ( https://www.salon24.pl/u/zapisnik/972639,zapisnik-zniewolona-czyli-jak-telewizornia-publiczna-zniewalac-potrafi ) próbowałem w komentarzu na końcu umieścić tekst:'...ten kot być musi skoro prezes aż tak daleko się posunął...' <- z kontekstu wynika, że ma Pan na myśli konkretnego Prezesa. No i właśnie z dużej litery byłoby i poprawniej i eleganciej. Co do serialu, jeden lubi Szopena a drugiemu poca się nogi... Ja mam zastrzeżenie do tytułu, powinno raczej być 'Zapłakana'. Ewentualnie tytuł poszerzony o frazę: 'i jej miły ćwierć-głupeczek'

Wyświetliło się nie wiadomo co. Spróbowałem poraz drugi i trzeci z tekstem uzupełnionym o wstęp: "co tu sie dzieje?" Ktoś jednak (program?) czuwa, ale żeby w przypadku umiarkowanej opinii o opinii...

twardek
O mnie twardek

inżynier 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura