tytus tytus
40
BLOG

Karpiniuk to także moja tragedia!

tytus tytus Polityka Obserwuj notkę 3

  Czytając dzisiejsze, lub wczorajsze, komentarze mam takie nieodparte wrażenie że niektóży "salonowscy" w swojim żalu posuwają sie za daleko. Hipokryzja nie jest dobrą cechą. Jendnak w obliczu dzisiejszej katastrofy nie można odmówić ludziom cechy podstawowej ... ludzkości.

 

  Poglądy posła Sebastiana Karpiniuka nie były z mojej bajki. Jednak ogromie żal mi jest młodego, uzdolnionego i przebojowego Polaka który tak potrafił polaryzować. Polaryzował w imie swoich przekonań które napewno uwzględniały racje stanu.

 

  Żal mi jest posła Karpiniuka tak samo jak mojego prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Dziękuje wam!

 

tytus
O mnie tytus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka