tytus tytus
15
BLOG

The invisible Miller

tytus tytus Polityka Obserwuj notkę 0
 

"Byłam wczoraj w kancelarii prawie cały dzień. Ale nic nie wiem o spotkaniu. Nie widziałam tam Millera. [...] To dziwne, że jeżeli do spotkania doszło, to nikt z pracowników kancelarii o tym nie mówił. Przecież Miller jest rozpoznawalny i jeśli był w kancelarii, to na pewno ktoś go musiał widzieć."- Julia Pitera

"To niemożliwe. Znam pana premiera. Nie wierzę, że spotkał się z panem Millerem, bo niby po co?" - Janusz Palikot

"Niedawno spotkałem się z Gerhardem Schroederem w Berlinie, świetnie zresztą wygląda. [...] I bardzo dobrze zarabia. Żadnej srebrnej nitki we włosach nie ma. Pytałem go o to. Pytałem również, czy według niego sprawa jest przesądzona, padła odpowiedź - to była rosyjska inicjatywa, bowiem Rosjanie - przynajmniej w tamtym czasie, ale myślę, że teraz też - uważają, że Polska jest krajem niestabilnym i nieobliczalnym." - Leszek Miller
tytus
O mnie tytus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka