Victory10 Victory10
346
BLOG

redaktor Gmyz - nowy obrońca finansów współpracowników SB

Victory10 Victory10 Polityka Obserwuj notkę 1

Redaktor Gmyz – obrońca TW

Oniemiałem – znany antykomunista i łowca TW redaktor Gmyz broni decyzji o płaceniu  TW przez PKP. W dzisiejszej audycji poranek w RDC – (do wysłuchania w sieci) redaktor podał jako przykład kontroli jakości Zarządów w spółkach SP przez PiS,  że po dwóch dniach odwołano Bogusława Kowalskiego, na od vocem komentantorów , że nadal potem pobiera/pobierał  pieniądze z PKP jako doradca – redaktor Gmyz odpowiedział, „- tak, ale mniejsze”.

Noż k... , czy TW są źli jeśli tylko nie są z PiSem powiązani? A TW, którym płaci PiS są OK?  Redaktorze Gmyz  – zaćma, interesy czy już praca dla TV Kurskiego zmusza do takich wygibasów? Jest to obrzydliwe. Płacić TW, gdy mamy tyle ich ofiar, które żyją w biedzie?

Z prawdziwych antykomunistów w necie zostaje chyba tylko Lodowski, Wybranowski i Mucha, Cenckiewicz. Może mi ktoś jeszcze kogoś podpowie. Gmyz się skończył.

Jestem zażenowany poziomem obrony dramatu personalnego PiS przez dziennikarzy.

A z zarządów PKP należy w końcu też usunąć rodziny członków z czasów PO (i nie mam na myśli Kołodziejczyka), to antyobywatelska stajnia Augiasza, o której napiszę kiedyś tam, ale redaktor Gmyz chyba teraz będzie konsekwentnie bronił ich pensji – bo może teraz będą mniejsze...

Victory10
O mnie Victory10

Wszystkie przedsiębiorstwa powinny by państwowe. Pod warunkiem, że są efektywne jak prywatne. 2016. 2020. Jednak nie, po 4 latach zmieniłem zdanie, niemal wszystkie powinny być prywatne.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka