Voit Voit
801
BLOG

Skandal nad Nidzkim

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Jakiś czas temu dostałam materiały dotyczące dewastacji brzegu Nidzkiego - początkowo nie wierzyłam własnym oczom, więc czujnie pojechałam na miejsce. Opadła mi szczęka - to, co zobaczyłam, to jakiś horror - zerwana skarpa, wycięty starodrzew, tony gruzu wysypane gdzie popadnie. Wygląda to jak po wybuchu bomby.

Sprawa jest o tyle ciekawa, ze w rozwalanie działki, należącej do osoby prywatnej, zamieszane sa lokalne władze. W ten sposób właściciel - w cywilu brat obecnego burmistrza Rucianego - pozostaje bezkarny.

O wszystkim napisałam we wstępniaku do dzisiejszego wydania Obserwatora, obok puściłam zdjęcia. Sami zobaczcie, jak to wygląda.

Z dużym tekstem na ten temat poczekam do poniedziałku - brat właściciela kandyduje, osoba, która sprawie nadała bieg jest jego kontrkandydatem. Niech opadną wyborcze emocje i wtedy zaczniemy robić wokół tego szum. Dla mnie to, co się stało nad Nidzkim to zwykły skandal.

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości