Voit Voit
679
BLOG

Medytacje nad paśnikiem

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 35

Nadleśnictwo Strzałowo wpadło na genialny pomysł i uruchomiło kamerkę internetową, ustawioną w okolicy paśnika. Podwiesiliśmy się pod ten pomysł i podlinkowaliśmy stronę na Obserwatorze. Efekt tego taki, że życie leśnych stworzeń podgląda sporo osób, które o najdziwniejszych porach oznajmiają mi, że właśnie pojawiły się trzy dziki i coś, a tam był pan, a tutaj drabina stoi. Odnotowana została nowa dostawa brukwi i policzone ptaki które przyleciały coś wydziobywać ze śniegu. Zabawa jest przednia, jak się okazuje na stronie siedzi sporo osób, które dzielą się wrażeniami, pisząc do mnie w środku nocy na GG. Jak się okazuje, koło paśnika sporo się dzieje - kilkanaście minut temu dwóch panów zostawiło na śniegu coś, jakby UFO. Nie wiem, do czego to może służyć.

 

Na stronę Strzałowa serdecznie zapraszam - w porach posuchy na dziki można medytować, patrząc jak przyrasta pokrywa śniegu w Puszczy Piskiej. W razie pojawienia się zwierzyny nieco większej od wróbla, tudzież nowej dostawy brukwi możecie podnieść alarm na naszym forum, albo dać znać na GG. Gwarantuję, że to znacznie ciekawsze od wynurzeń Kataryny, a nawet i gw1990.  

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości