Waldenar Waldenar
138
BLOG

Inni też ciekawie pisza.

Waldenar Waldenar Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
@Piko znalazł ciekawą stronę, a na niej równie ciekawy artykuł . Ja poszedłem w Jego ślady i też coś znalazłem. Namawiam do przeczytania, bo Autor - choć wprost tego nie mówi/pisze - bardzo dobrze wskazuje jak marnotrawi się nasze podatki. Te na "podnoszenie poziomu".

@Piko  znalazł ciekawą stronę, a na niej równie ciekawy artykuł (zob. https://www.salon24.pl/u/piko/1361163,dekadencja-a-co-potem). Ja poszedłem w Jego ślady i tez coś znalazłem:

https://wtowarzystwie.pl/po-co-nam-szkolnictwo-wyzsze/

Tematyka jest może bardziej niż poruszane przez @Piko problemy "ogólnospołeczne" hermetyczna (to chyba za silne tu słowo, ale nic lepszego mi teraz do głowy nie przychodzi), ale przy okazji reformy szkolnictwa warto i ten temat poruszyć. W tym miejscu ograniczam się do wskazania tekstu, z który zgadzam się, tylko częściowo, który jednak wydaje mi się trafny i wielu punktach lepiej niż ja mógłbym to zrobić (i robiłem) punktuje dolegliwości tego co mamy. Warto przejrzeć/przeczytać i przemyślećzytać na co idą nasze podatki

Waldenar
O mnie Waldenar

piszę jak mi się chce

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo