Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
60
BLOG

27.05.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Czy umiem czekać na prawidłowe rozwiązania?

Długi czas miałem problem z Pierwszym Krokiem. Nie znoszę czuć bezsilności, nie lubię nie móc działać, a serdecznie nienawidzę brak możliwości wykonania jakiejkolwiek akcji. Moja terapeutka twierdziła, że mam ogromną potrzebę kontroli i powinienem się z tym mierzyć. Tym trudniej przyszło mi oddanie kontroli nad swoim życiem Bogu, jakkolwiek Go pojmuję. Właściwie chodziło chyba o niechęć do odpuszczenie sobie wyobrażenia, że mogę kontrolować to co się dzieje ze mną i wokół mnie. 

Zrozumiałem, że nie jestem w stanie wpłynąć na warunki atmosferyczne, innych ludzi, przypadki. Do dziś jednak zdarza mi się sprzeciwiać temu, że nie mam wpływu na te i wiele innych czynników. Paradoksalnie, gdy odpuściłem - ulżyło mi. Zakładając, że jak mam się spóźnić na autobus to się spóźnię, przestałem się na niego spieszyć. Wychodzę, by być na czas, lecz nie denerwuję się, gdy coś mi po drodze wyskakuje, bo to znaczy, że mam nie wsiadać do tego autobusu. 

Cały czas uczę się tego, że moje wybory niekoniecznie muszą być najlepsze. Wciąż próbuję nowych rzeczy, sprawdzam czy się nadaję, próbuję rozwijać się w tym czy innym kierunku. I nie jest ważne, czy mam przy tym kontrolę, czy nie. Próbuję słuchać swojej Siły Wyższej. 

Mój Bóg zaś nie mówi językiem aniołów, tylko przemawia przez tych, którzy pojawiają się na mojej drodze. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości