Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

24.06.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy zrezygnowałem z kłamstw, wykrętów i przemilczeń?

imageJeden ze sloganów AA powiada: Uczciwość podstawą trzeźwości. Najtrudniejsza uczciwość, bo uczciwość wobec siebie. 

Jak wielu mnie podobnych, rzucałem picie wielokrotnie. Utrzymywałem abstynencję czas jakiś: bo obiecałem dziewczynie, założyłem się z kolegą. Zostawałem sam i pilnowałem, żeby nikt mnie nie zobaczył jak kupuję setkę, której sprytnie się pozbywałem. Po ustalonym czasie przychodził ten moment, dla którego tyle nie piłem. Udowodniłem innym i sobie, że nie mam problemu (nawet zdarzało mi się rzeczywiście nie pić podczas takich "przerw"), więc mogłem nadal pić w spokoju. Ba, ja - wielki bohater nie pijący (na przykład) dwa tygodnie - zasłużyłem przecież na nagrodę. W końcu nie piłem tyle czasu, to teraz mogę kupić sobie lepszą flaszkę czy wypić więcej, bo oszczędziłem. 

Teraz już nie muszę czegokolwiek udowadniać innym. Staram się zresztą nie musieć udowadniać również sobie. Przede wszystkim jednak nieważne jest, ile osób nie widzi. Ważne, że widzę ja. I ja wiem. Dlatego nie lubię polityków. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości