Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
66
BLOG

25.09.2022, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Czy umiem przezwyciężać niebezpieczne namiętności?

imageMyślę, że wciąż nie radzę sobie z seksualnością. O ile nie jest mi trudno uspokoić się w sytuacji głodu, pokonać myśli o napiciu się i opanować potrzebę kupowania, o tyle czasem dopada mnie mrok seksualnego napięcia i nie umiem sobie z nim poradzić inaczej niż po prostu je… spuszczając.

Ciężko mi się nawet o tym pisze, mimo tego, że jestem w internecie. 

Właśnie dlatego to robię. Nauczyłem się podczas terapii, że ten moment, gdy coś mi się nie podoba, gdy mam trudność i gdy czuję się z tym, co przeżywam, o czym myślę, lub o czym mówię (albo piszę) zawstydzony, zirytowany, albo mam z związany z tym niepokój - wtedy pojawia się coś, z czym powinienem się zmierzyć. 

Nauczyłem się nie uciekać i nie spuszczać głowy, udawać że nie widzę. 

Jest cholernie ciężko. A terapia działa wtedy, gdy pojawia się opór. Tak sobie powtarzam. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości