Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

04.10.2022, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy zaprzestałem beznadziejnych prób ucieczki?

imageOczywiście, że robiłem rzeczy, których się wstydzę. Oczywiście, że po trzeźwemu wielu z nich bym zapobiegł, a na pewno zastanowił się, zanim bym je zrobił. Dziś mam trzeźwy ogląd sytuacji, którego nie miałem. 

Ośrodek odwykowy wybrałem sobie na drugim końcu Polski - właśnie powodowany wstydem. Okazało się jednak, że nie byłem jedyny, a jedynie kontynuowałem lokalną tradycję. 

Był we mnie również wstyd, gdy poszedłem na pierwszy mityng, w mieście w którym mieszkam, w mieście w którym piłem i w mieście, w którym mnie znają. A jednak byłem (wydaje mi się dziś, że daleko) bardziej zdeterminowany, niż zawstydzony, bo poszedłem i zostałem. 

Kiedyś zdarzyła mi się taka myśl, gdy stałem z innymi alkoholikami z grupy, że wszyscy się dowiedzą, skojarzą mnie z nimi i … 

I właśnie. Pić się nie wstydziłem, za to miałbym się wstydzić, że coś ze sobą robię? Była to uspokajająca myśl.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości