Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

05.12.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy żyję dziś miło i pożytecznie?

imageByłem kiedyś na rocznicy mojej grupy. Po uroczystym mityngu, zaczęła się impreza z muzyką i tańcami. Byłem przyzwyczajony do typowych imprez z alkoholem, gdzie trzeba poczekać aż zaszumi w głowach, a tu, na imprezie alkoholików po prostu zaczęli grać i większość sali ruszyła na parkiet. Wrażenie było niesamowite. 

Nie bardzo lubię tańczyć (ostatnio nawet śmiejemy się, że my jesteśmy ci od ping-ponga), tym niemniej od tego czasu byłem na paru imprezach firmowych i zauważyłem, że nie jest mi trudno poczuć się wyluzowanym, choć zupełnie inaczej, niż po alkoholu. Większość moich kolegów się czai, podpija, a dopóki nie chlapnie tego, czy owego, nie ma śmiałości porozmawiać z tym czy z tamtym. Ja podchodzę, jeśli czuję potrzebę. Nie mam też żalu wychodząc z imprezy, gdy poziom stężenia osiąga czerwoną kreskę, za którą i ci, którzy piją i ja, który nie piję, możemy żałować - choć dwóch różnych stron tego samego medalu. 

Nie czuję się sztywniakiem, choć są tacy, którzy uważają, że jestem sztywny, bo nie piję. A to oni potrzebują alkoholu, żeby móc się bawić. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości